söndag 14 juni 2009

Veckan som gick

Det har gått en vecka sedan senaste blogginlägget och det beror mest på att det inte har hänt någonting intressant att blogga om. Jobbet löper på bra, jag har genomfört en GAP-analys mellan vår testavdelning och Customer Services i avsikt att hitta glapp i vår testning i ett specifikt projekt. I torsdags lämnade jag in rapporten och var duktigt nervös för hur den skulle tas emot. Man måste vara väldigt försiktig när man presenterar resultatet av den här typen av undersökningar och man vill helst skriva på ett sådant sätt att ingen blir trampad på tårna i onödan. Som tur var lyckades jag med det, för rapporten föll väl ut hos alla berörda och jag kunde glatt andas ut.

Jag har annars försökt att vila så mycket som möjligt. Är sanslöst trött nu när flytten äntligen (i princip) är klar. Orkade inte hitta på så mycket efter jobbet i veckan, utan har bara varit hemma på kvällarna och tagit det lugnt. Jag har gått och lagt mig tidigt, en del kvällar faktiskt redan vid nio som en första klassens pensionär, men jag orkade helt enkelt inte vara uppe länge.

Nu i helgen blev det hemfärd till Karlskrona. Jag hann med en del fixande i gamla lägenheten och jag kunde hjälpa mamma, pappa och mormor med några saker som dom behövde hjälp med, men framför allt var det kalas igår när lilla guddottern Felicia fyllde år. Det är helt ofattbart att hon redan är 4 år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar