måndag 24 maj 2010

Bröllopsfest på Tjärö

Bröllopsfesten hölls på vackra Tjärö i Karlshamns skärgård. Vi åkte ut dit med M/S Tjärö. Jag stod i fören, njöt av ljudet av vågorna som bröts mot stäven, andades in havsluften och kände mig väldigt lycklig över att vara tillbaka i den Blekingska skärgården.





Försommaren stod i full blom.



Brudskål och mingel på Verandan.









Jag fångade brudbuketten! A och jag fick många pikar och gratulationer.





Middagen höll på Anders Hafvskrog, där vi fick avnjuta en underbar middag bestående av tapastallrik med skärgårstema, dovhjortsfilé med gräddkokta murklor och Crème Brulée med krossad choklad och pistagenötter, kaffe, avec och praliner. Dukningen var vacker och stämmingen uppsluppen och glad med sång, bus och många goda skratt.

Talen var jättefina. När Hannas pappa med kärlek berättade om hur dom efter flera års väntan äntligen fick adoptera en liten flicka från Sydkorea kunde i alla fall inte jag hålla tårarna borta.





Det var ett underbart bröllop och en underbar fest! Tack Hanna och Per för att jag fick vara med och dela er dag! *många lyckokramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar